daisensan.reismee.nl

Nog drie weekjes wachten...

Nog drie weken en dan staat de zomervakantie voor de deur.. Een bijzondere voor ons, want we gaan een mooie reis maken. We zullen starten in Dubai voor twee dagen. Nog even niet onthaasten dus deze twee dagen, omdat we in een sneltreinvaart natuurlijk alles willen zien. En dat met minstens 45 graden Celsius. Misschien gaan we de indoor skihal wel in om af te koelen. Na het verblijf in de sprookjeswereld Dubai, vliegen we naar Colombo, Sri Lanka. In het India voor pussy’s zullen we bijna vier weken gaan rondtrekken. We weten nog niet goed wat we moeten verwachten van dit land, maar het zal vast en zeker weer een ervaring zijn en herinneringen voor het leven geven. Na Sri Lanka gaan we naar één van de idyllische eilanden van de Malediven. We willen jullie niet jaloers maken ;) , maar graag met jullie onze belevenissen delen. Hopelijk reizen jullie graag een stukje met ons mee, via deze blog. Veel liefs, San en Dais

ma

kijk weer uit naar jullie verhalen
heel veel plezier en hoop dat jullie mooie dingen meemaken
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx pa en ma

Kim

We willen onderweg natuurlijk veel foto s zien!!!
Sri lanka heeft echt ons hartje veroverd ik hoop dat het bij jullie ook dat ook kunnen snappen als je in het geweldige land bent met vreselijk lieve mensen!!!
X van ons

pa

leuk dat we mee mogen kijken naar jullie vakantie en alle leuke dingen die jullie weer tegen komen gr. pa en ma PS. ik heb er maar een beetje foto`s tegoed bij gedaan. xxx pa

Aline

Genietse!! Reisplan is idd om erg jaloers van te worden:) Leuk om jullie avonturen te volgen de komende weken. Succes met pakken en HEEL VEEL PLEZIER!

Liesbeth

Het is zover, we hebben jullie vanochtend op de trein gezet richting Schiphol. Heel veel plezier, geniet ervan. Fijn dat we jullie op deze manier kunnen volgen. We kijken uit naar alle verhalen en foto's.

Sytze en Lies xxx

pa en ma

hallooooooooo, hoe is het daar?
zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen!
dikke xxxxxxxxx

Yvette

Hey Dais en San,

Superleuk om jullie verhalen te lezen! Heel veel plezier en ben benieuwd naar wat nog komen gaat.
Greetz xx Yf

De Haantjes

Super om te blezen dat het goed met jullie gaat. En ach ja, die regen hier, daar is al genoeg over gezegd. Jullie hebben het in ieder geval geweldig naar jullie zin, zo te lezen.
Nou wij moeten ook nog 2 weekjes en vliegen dan ook naar de andere kant van de wereld, maar we blijven jullie volgen. Veel; plezierrrrrrr en een dikke kus van ons

ma

wauwwwwwwwwwwwwwwwwww